سانترال مردان منابع ایرانی استقلال

سانترال: مردان منابع ایرانی استقلال خواننده نمایشگاه نمایشگاه کتاب تهران داستان اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری ستاره‌هایی که شهرت‎شان را مدیون خانواده‎شان هستند

اگر دوست دارید با ستاره هایی آشنا شوید که علت مهم موفقیت خود را خانواده ارزش می دانند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ستاره‌هایی که شهرت‎شان را مدیون خانواده‎شان هستند

ستاره هایی که شهرت‎شان را مدیون خانواده‎شان هستند

عبارات مهم : جایزه

اگر دوست دارید با ستاره هایی آشنا شوید که علت مهم موفقیت خود را خانواده ارزش می دانند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش برترین ها، بعضی از ستاره ها هستند که در گذشته هیچ نداشتند ولی با تلاش های خود پله های موفقیت را یکی بعد از دیگری پشت سر گذاشتند و حال چون ستاره ای در دنیا می درخشند. بعضی دیگر ولی از همان ابتدا در ناز و نعمت متولد شدند و از طریق سرمایه یا حتی شهرت خانواده شان، به همه چیز رسیدند. اگر دوست دارید با ستاره هایی آشنا شوید که علت مهم موفقیت خود را خانواده ارزش می دانند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

1. آریانا گراندی

ستاره‌هایی که شهرت‎شان را مدیون خانواده‎شان هستند

آریانا گراندی بازیگر و خواننده آمریکایی است که در فلوریدا به دنیا آمد. مادر او جوان گراندی، دارنده ۳ کمپانی متفاوت از جمله شرکت ساخت کشتی و شرکت کنترل زنگ های عموم و پدرش، ادوارد بوترا، دارنده شرکت طراحی گرافیک بوکا راتون، هست. آنها اسم فرزندشان را از اسم پرنسس اوریانا(از انیمیشن Felix the Cat: The Movie) گرفته اند. پدر و مادر آریانا در آن وقت از خانواده های به نامی بودند، از این رو آریانا از شهرت ارزش استفاده کرد و حال شهرت، ثروت و قدرت او از آنها هم زیاد است.

طبق آمار، موزیک ویدیوهای گراندی تا ژوئن ۲۰۱۷ ، 9 میلیارد بار به صورت آنلاین دیده شده است اند. جایزه های او مشمول بر ۳ جایزه موسیقی آمریکا، ۳ جایزه موسیقی ام تی وی اروپا، ۱ جایزه موزیک ویدئوی ام تی وی و ۴ نامزدی جهت جایزه گرمی می باشند. همه آلبوم های او از طرف انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکا، نشان پلاتینیوم (برابر فروش ۱ میلیون نسخه در آمریکا) را دریافت کردند. گراندی به موسسات خیریه زیادی کمک می کند و فالوورهای زیادی در شبکه های اجتماعی دارد. در سال ۲۰۱۶ مجله تایم او را یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار سال معرفی کرد. ولی با تمام استعدادی که دارد، او موفقیت اش را مدیون پدر و مادرش است.

2. آدام لوین

آدام لوین خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و بازیگر آمریکایی است که در لس آنجلس متولد شد. اگر چه او به تنهایی استعداد زیادی دارد ولی شهرت اش را مدیون پدرش می باشد. پدر او فرد لوین یکی از موسسین فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی «M. Fredric» در کالیفرنیاست. در واقع قدرت و ثروت پدر آدام بود که باعث شد او در عالی ترین مدارس آمریکا تحصیل کند و شرایط مورد نیاز را جهت شکل گیری گروه موسیقی اش داشته باشد.

آدام لوین در دانشگاه شخصی برنت وود لس آنجلس تحصیل کرد و بعد از آن گروه موسیقی خود را راه انداخت و تبدیل به یک راک استار شد. آنها در آن وقت حدود 75 میلیون نسخه از آلبوم خود را به فروش رساندند که مطمئنا از نتیجه کار خود نیز راضی بوده اند.

3. تیلور سوئیفت

اگر دوست دارید با ستاره هایی آشنا شوید که علت مهم موفقیت خود را خانواده ارزش می دانند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اگر به صورت تیلور سوئیفت نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که او در خانواده ای ثروتمند بزرگ شده است هست. او در سال ۱۹۸۹ در ریدینگ، پنسیلوانیا زاده شد. او دختر اسکات و آندره آ سویفت است و یک برادر کوچکتر بنام آستین دارد. پدرش یک دلال سهام و مادرش زنی منزل دار هست. مادر او عقیده داشت که یک نام خنثی می تواند تأثیر مثبتی روی زندگی کاری او داشته باشد و به این علت نام او را بعد از جیمز تیلر روی او گذاشت.

تیلور در مزرعه پرورش درختان کریسمس بزرگ شد. او در آنجا یک زندگی آرام و مرفه ای داشت ولی گویا بدان راضی نشد و جهت داشتن یک زندگی لاکچری تر، به دنبال رویاهایش به راه افتاد. خانواده او نیز در این راه حمایت اش کردند و چیزی برایش کم نذاشتند. تیلور در مورد خانواده خود می گوید: «آنها به خاطر موفقیت من محل زندگی خود را عوض کردن دادند ولی اینطور تظاهر می کردند که علت آنها آب و هوای خوب آن منطقه بوده هست. در واقع پدر و مادرم با گفتن این جمله به من دلداری می دادند تا از نگرانی در آیم. آنها فوق العاده ترین انسان هایی هستند که تا به حال دیده ام.»

او حرفه موسیقی را به طور جدی دنبال کرد و در نهایت به یکی از مشهورترین و موفق ترین ستارگان هالیوود مبدل شد. به گفته گزارشات، دارایی او در حال حاضر حدود 280 دلار تخمین زده شده است است.

4. کریستن استوارت

کریستن استوارت بازیگر آمریکاییِ سینما و تلویزیون و متولد یک خانواده فیلم گرا هست. اگرچه او خودش را با بازی در سریال «گرگ و میش» نشان داد ولی در واقع به لطف پدر و مادرش بود که به شهرت جهانی رسید. پدرش، جان استوارت، مدیر صحنه و تهیه کننده تلویزیون است که جهت کمپانی فاکس کار می کند. مادرش، جولز مان-استوارت، نیز یک کارگردان هست. آن دو جهت مطرح کردن نام کریستن تام تلاش ارزش را کردند که در نهایت نیز موفقیت آمیز بود.

5. لیندزی لوهان

ستاره‌هایی که شهرت‎شان را مدیون خانواده‎شان هستند

لیندزی لوهان بازیگر، مانکن و خواننده پاپ آمریکایی و از صورت های سرشناسی ست که زندگی اش پر از اتفاق ها و حاشیه های گوناگون می باشد. اعتیاد به الکل، مواد مخدر، دزدی و قمار و دادگاه های پیاپی، چیزهایی است که با زندگی این بازیگر سینمای هالیوود آمیخته هست.

شاید اگر حمایت های مادرش نبود، او هیچگاه به چنین مقام و شهرتی نمی رسید. مادر او، دینا لوهان، هنرپیشه آمریکایی ست که از سال 1998 تاکنون مشغول فعالیت هست. پدر او نیز، مایکل لوهان، یک بازرگان موفق بود که البته مانند دخترش بارها به علت فعالیت های غیر قانونی، دستگیر شد. ولی در هر حال، این خانواده لیندزی بودند که با حمایت ها خود او را به اینجا رساندند. مطمئنا اگر خرابکاری های خودش نبود، اکنون بسیار مشهور و محبوب تر از هر لحظه در میان طرفدارانش می درخشید.

6. گوئینت پالترو

اگر دوست دارید با ستاره هایی آشنا شوید که علت مهم موفقیت خود را خانواده ارزش می دانند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

گوئینت پالترو بازیگر آمریکایی هست. از آنجا که هم پدر و هم مادر او از ستاره های هالیوود به حساب می آیند، او نیز توانست به کمک شهرت آنها، نام خود را در دنیا مطرح کند. پدر او بروس، فیلم نامه نویس، تهیه کننده، و کارگردان است که از فیلم های مشهور او می توان به «The White Shadow» و «St. Elsewhere» اشاره کرد. البته از زمانی که او با بلایث دانر، هنرپیشه آمریکایی، ازدواج کرد، شهرت اش دو چندان شد. شهرت آنها به 2 فرزندشان از جمله گوئینت نیز انتقال یافت.

7. ادوارد نورتون

ستاره‌هایی که شهرت‎شان را مدیون خانواده‎شان هستند

ادوارد نورتون بازیگر، فیلم نامه نویس و کارگردان آمریکایی هست. این بار پدر و مادر ادوارد نبودند که موجب شهرت او شدند، بلکه پدربزرگ اش بود که او را به شهرت رساند. جیمز راس، موسس شرکت راس، خیرخواه، فعال مدنی و برنامه ریز شهری است که فعالیت های زیادی از جمله ساخت چندین مراکز خرید را در رزومه خود ثبت کرده هست. از بزرگ ترین پروژه هایی که شهرت و ثروت زیادی جهت او به همراه آورد، ساخت شهر مریلند، کلمبیا، بود. بله! او هنر دست این ستاره بود که مایه افتخار ادوارد در مدرسه اش نیز شد. البته متاسفانه جیمز در سال 1996 و در سن 81 سالگی، از دنیا رفت و هیچگاه موفقیت نوه اش را در آکادمی اوارد ندید.

8. چوی چیس

چوی چیس هنرپیشه 74 ساله آمریکایی ست که حدود 5 قرن را به فعالیت در صنعت سینما گذراند. او با بازی در شخصیت های کمدی توانست دل میلیون ها نفر را به دست آورد. ولی علت مهم شهرت اش چیز دیگری بود.مادرش، کاتالین پارکر، به وسیله خانوده وندربیلت به فرزند خواندگی پذیرفته شد. خانواده وندربیلت، خانواده بسیار ثروتمند آمریکایی از تبار هلندی است که در آخرهای سده ۱۹ میلادی، از طریق سرمایه گذاری در ساخت راه آهن در شرق ایالات متحده آمریکا به ثروت افسانه ای دست یافت. کرنلیوس وندربیلت، بزرگ خاندان وندربیلت، در وقت خود، ثروتمندترین فرد در ایالات متحده بود.چوی در این خانواده، از نظر قدرت و ثروت هیچ کمبودی نداشت ولی اینها برایش کافی نبود. او می خواست که خودش آینده اش را بسازد که به این موفقیت هم رسید.

واژه های کلیدی: جایزه | زندگی | ستاره | آمریکا | بازیگر | موسیقی | موفقیت | خانواده | خانواده | آمریکایی | خواننده آمریکایی

ستاره‌هایی که شهرت‎شان را مدیون خانواده‎شان هستند

ستاره‌هایی که شهرت‎شان را مدیون خانواده‎شان هستند

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه